تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

شبا

شبا بیدار تا خود 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید با شعله پرموسی زیر ...ی که چی
شبا بیدار تا خود 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید چشامون قرمزه بس که بیداری کشید

داداشی نه من تو فاز تو نیستم
مسیر زندگیم ردیف و پیچو پر ریسکم
دوس ندارم هی را به را اسیر پلیس شم
روزامم پره دورو ورم جیره خور نیست کم
خراب و مست رو زمین های خدا
این زندگی انگار ما رو خریداره دو راه
چسب زخم صدی های دلار
من زندگیم اینه تو چی ؟سر کاری الاغ
هه هه
زندگی بوده نمه به کام
گوش پره دور و ورم عینهو زن بکام
یه کوه مشکلم اگه بوده تنه به پام
یه جوری حل شده قبل اینکه منو ب*ان
هوای همو داریم نداریم غم مالی
دوباره منو گاری چه فازه سر حالی
سطح شهر دوباره منگو دیدی
اما تو پیاده ما سواره اینفینیتی

شبا بیدار تا خود 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید با شعله پرموسی زیر ...ی که چی
شبا بیدار تا خود 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید چشامون قرمزه بس که بیداری کشید

چای داغ با یه مالبوروی کون قرمز
چشما روت اما دنیای تو فول دپرس
بیخی حاجی بزارن بگن ابلهه
تو دیدی بگو باشه بعد بزن قهقهه
نخورده سر همه به سنگ که خو
نبون همه تو تاریکی شب که تو
بودی و شنیدی صدای زوزه هارو
غژغژ اسخوان ناله های مارو
نیت فالتم زیدت نبوده
هر روز سر مشتات از حرصت کبوده
کوبیدیش دیوارو دور چش سیاهو
تنهات گذاشتن نور چشمیا
دولت تو پوله لولت تو پودره
هرکی هر راه اومد شاشیت مودت
خیل خوب اینم ردیفه تو تکو تنهایی یه دنیاس حریفت
اختصاصی رپ مافیا
شبا بیدار تا خود 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید با شعله پرموسی زیر ...ی که چی
شبا بیدار تا خود 5 شب کنارم هرکی نشست و منه کله شق
گازو گرفتو لایی کشید چشامون قرمزه بس که بیداری کشید


ردپا




برو جلو هنو راه بازه مرد
با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین
نمیخوام زندگیت بشه داستان من
برو جلو هنوز راه باز مرد
با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین
نمیخوام زندگیت بشه داستان من

دوباره منمو من جلومون در وروردیه
حسم مث تنهایی بعد شلوغیه
هم خوبه هم بد صبورو تک پر
با آدمای دورت از هر جوری بدتر
نه قصه بلدی نه اهل قصه ای
نه جنس تقلی نه قسطی زنده ای
پاهات راه میره اما دلت کلیده
اخلاق همیشه روش یکی تلپی ریده
تو دفنی پشت خاک خاطراتت
دل تنگ پولی بعد خانواده
حرفاتو قورت میدی تا شنونده شی
پر حرفی ولی خب میگی بزنم که چی
تا صدای برندت باشه جای بلندتر
فس تلپی توی خونه پا منقل
و لم دادی رو همه کبودیات
و زیر لب میگی این طعم جوونیاست
اختصاصی رپ مافیا
برو جلو هنوز راه بازه مرد
با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین
نمیخوام زندگیت بشه داستان من
برو جلو هنوز راه باز مرد
با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین
نمیخوام زندگیت بشه داستان من

منو یه جعبه سیگار وقتی درو دیوار
همه ی شب تا صبح رفیق من بود
من بازم وایسادم دنیامو پاس دادم
با همه سختیاش

من بازم وایسادم

ببین زندگی چیه از نظر تو؟
یه نامه عاشقانه لابه لای سبد گل؟
ها؟ یه گیتار یه سیگار ترانه خون بیدار
شکست عشقی یا لحظه های خوب دیدار
داداشی واسه ی من عادین اینا
من یه جوونم از نوع مادی بیکار
یه نشه خل لش و خل بازیگر نقش دو
خودم شدم رد مخ و زندگیم توش رفته گه
نفهمیدم چی شد که عمرو وقتو آب برد
نفهمیدم چی شد که مغز پوکم تاب خورد
خمیم عقبیم نگاه کن به بقلیت
اونم رسید به آرزوشو تورو خواب برد
آخ که دارم تا ته میسوزم
سرنوشت نخ بود منم یه سوزن
خیس خیس زیر بارون.لیز لیز زیر پامون
دنیا داره یادش میره مارو آروم اروم

برو جلو هنوز راه بازه مرد
با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین
نمیخوام زندگیت بشه داستان من
برو جلو هنوز راه باز مرد
با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین
نمیخوام زندگیت بشه داستان من

مشتی باش عین ما هرکی داشته ادعا
قهرمان قصه هاست سینه سوخته مثل ما
زشت عین خوشگلا جغد باشو خوش صدا
سیری فکر گشنه ها اون بالایی پشت ماست
زنده باش نه زندگی کن گنده باشو بچگی کن
قصه باش نه قصه گو عشقی باش تو فنت قو
خودت باش واقعی رد شو بشکون شاخ دیو
هرچی هستی خر نباش قانع به کم نباش




تنهایی


دوباره بارید از آسمون شهر برف
زوده ولی پاییز نیومده در رفت
میان پایین از بالا دونه های برف
الهی شکر همه چی روبراهه مرد
همون که روزی بود اونقدی که روزی بود
راضی بود بسش بود دنیا توی دستش بود
زیر پاش لغزش شد ، دنیاش بی ارزش شد
طرد شد ، سرد شد توی مشکل غرق شد
شدش یه مرده مرده بین زنده ها
همیشه تک و تنها دور از اجتماع
دیر اومد و زود رفت غرورشو خورد کرد
امروز و فرداهاش از دیروزش پوچ تر
تکوندم شونه هامو اشک روی گونه هامو
واسادم رو جفت پاهامو زیر پرچم خدام
کندن قله رو همه این آدمای مسخره
حتی شهرم پر تنش هر روزش یه جور مسئله
اختصاصیرپ مافیا
همینه ساز زندگی و غم
با مسیر تارش میمونه با من با پای پیاده

یه نگا بنداز توی شب چراغا روشنن توی شهر
همه چی قشنگه اما از این بالا مث بارون و زیر چتر
حس شاعرانه ندارم اصلا" یک از خودم دو از این آدما خستم
که قفل میشن رو شعرای Freaky فروغ و
تلخی حقیقت و شیرینی دروغ
همه گمن و یه جوری نقشن
یا بکنن یا تو فاز پایین و پرچم
یه سری تو همین رنگا می میرن و
یه سری تو نخ جیب و نتیجه چند چند
حرفام نقده نسیه نی
تو گوش خریدار بیار من مسیرو غیر
تنها باش چون واست مفیده
مث من یکی که سایه اش سفیده

همینه ساز زندگی و غم با مسیر تارش
میمونه با من با پای پیاده





:: موضوعات مرتبط: تکست های حصین ابلیس , ,
:: برچسب‌ها: تکست شبا ردپا تنهایی حصین و صادق , حصین , ,
:: بازدید از این مطلب : 34780
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: